воскресенье, 29 марта 2020 г.

30.03.2020 Украинский язык


  


Тема: Казка "Колосок"
-Дорогі діти! Сьогодні ми наш урок проведемо у формі засідання театру юного читця.Хто був у театрі? Хто такий режисер? Актори? Сьогодні ви — актори і маєте можливість познайомитися з цією важкою, але цікавою професією. Але спочатку проведіть мовну розминку. 
— Актори кожного дня виконують артикуляційні вправи, щоб чисто, виразно говорити.
1.     Вправи для розвитку дихання.
— Роблячи вдих, живіт рухається вперед, ребра розширюються, низ живота підтягується. Видих повільний, плавний. Вправу повторюємо 3—4 рази.
— У кожного з вас є квіточка. Подивіться, яка вона гарна, до неї одразу прилетіли бджоли. Як вони забриніли? (Дж-дж-дж)
— Вітерець дмухнув на квіточку (С-с-с)
— Листочки весело зашелестіли. (Ш-ш-ш)
— А ось хмаринка. Зараз дощик буде поливати нашу квіточку. (Кап- кап-кагі)
2. Вправи для розвитку правильної орфоепічної вимови.
1) Прочитати уважно текст вірша. Порахувати, скільки разів зустрічається буква «Л». Вимовляти чітко звуки у вірші.
Лев-татусь, левиця-мати 
Левеня ведуть гуляти,
Левеня ледь-ледь чалапка.
— Заболіла,— каже,— лапка.
2) Театральна скоромовка.
Театрали Ролі грали.
Королі, пірати, тролі
 —Непрості в акторів ролі.
Вимовити: П — повільно, Н — нормально, Ш — швидко, Г — голосно, Т — тихо.
-Діти, ви знаєте що ролі у акторів непрості, і на сцені виступати важко, і співати страшнувато, а танцювати — взагалі неможливо, якщо  акторам не будуть допомагати глядачі, які уміють уважно слухати й оплесками дякувати за виставу.
Опрацюйте з батьками казку як справжні актори на с.36-37 та на с.92. 
Проведіть словникову роботу.
Пшениця — злакова рослина, із зерна якої виробляють біле борошно та крупу.
Борошно — розмелене в порошок зерно пшениці, жита тощо; мука.
Тісто — в’язка маса різної густоти з борошна, замішаного на воді, молоці, часто з додаванням дріжджів, цукру, яєць, масла.
— Що ж можна випікати з борошна?
Хліб Бублики Книші
Паляниці Пиріжки Калачі
Буханці Пампушки Перепічки
— Акторам треба багато працювати над роллю. Аби робота була легшою, попрацюймо над словами, які зустрічаються в тексті.
Прокинувся ------ брався ------ знайшов ------ обмолотив ----- приніс ------ замісив ------ посадив ------ спік------- вийняв ------ поклав
— До кого з героїв можна віднести цю групу слів?
— Повторіть ланцюжок слів з пам’яті.
 -Подумайте, чому герої мають такі імена
- Як про це сказано в тексті?
— В яку пору року відбуваються події?
 -Підтвердьте свої відповіді рядками з тексту.
— Прочитайте, чим займався півник.
— Яку відповідь давали кожного разу мишки на прохання півника допомогти?
— Виберіть речення, які читаються з питальною інтонацією. -Хто з героїв читає ці речення?
— Знайдіть рядки, які допомагають нам зрозуміти, що мишенята хочуть їсти пиріжки.
— Знайдіть слова в тексті, з яких можна зробити висновок, що мишенята теж були зайняті протягом дня
.— Який епізод казки вам найбільше сподобався?
 Відгадайте загадки про героїв казки.
• Сіреньке, маленьке, хоч якого кота з місця стягне
.• Всіх я вчасно буджу, хоч годинника не заводжу.
Виразно прочитайте  прислів’я на с. 37. Дайте характеристику головним героям.
Намалюйте героя, на якого ви хочете бути схожими.
МОЛОДЦІ !
  

Комментариев нет:

Отправить комментарий