Тема: Казка "Колосок"
-Дорогі діти! Сьогодні ми наш урок
проведемо у формі засідання театру юного читця.Хто був у театрі? Хто такий
режисер? Актори? Сьогодні ви — актори і маєте можливість познайомитися з
цією важкою, але цікавою професією. Але спочатку проведіть мовну
розминку.
— Актори кожного дня
виконують артикуляційні вправи, щоб чисто, виразно говорити.
1.
Вправи для розвитку дихання.
— Роблячи вдих, живіт
рухається вперед, ребра розширюються, низ живота підтягується. Видих повільний,
плавний. Вправу повторюємо 3—4 рази.
— У кожного з вас є
квіточка. Подивіться, яка вона гарна, до неї одразу прилетіли бджоли. Як вони
забриніли? (Дж-дж-дж)
— Вітерець дмухнув на
квіточку (С-с-с)
— Листочки весело
зашелестіли. (Ш-ш-ш)
— А ось хмаринка. Зараз
дощик буде поливати нашу квіточку. (Кап- кап-кагі)
2. Вправи для розвитку
правильної орфоепічної вимови.
1) Прочитати уважно
текст вірша. Порахувати, скільки разів зустрічається буква «Л». Вимовляти чітко
звуки у вірші.
Лев-татусь,
левиця-мати
Левеня ведуть гуляти,
Левеня ледь-ледь
чалапка.
— Заболіла,— каже,—
лапка.
2) Театральна
скоромовка.
Театрали Ролі грали.
Королі, пірати, тролі
—Непрості в
акторів ролі.
Вимовити: П — повільно,
Н — нормально, Ш — швидко, Г — голосно, Т — тихо.
-Діти, ви знаєте що ролі у акторів непрості, і на сцені виступати важко, і співати страшнувато, а танцювати — взагалі неможливо, якщо акторам не будуть допомагати глядачі, які уміють уважно слухати й оплесками дякувати за виставу.
Опрацюйте з батьками казку як справжні актори на с.36-37 та на с.92.
-Діти, ви знаєте що ролі у акторів непрості, і на сцені виступати важко, і співати страшнувато, а танцювати — взагалі неможливо, якщо акторам не будуть допомагати глядачі, які уміють уважно слухати й оплесками дякувати за виставу.
Опрацюйте з батьками казку як справжні актори на с.36-37 та на с.92.
Проведіть
словникову роботу.
Пшениця — злакова
рослина, із зерна якої виробляють біле борошно та крупу.
Борошно — розмелене в
порошок зерно пшениці, жита тощо; мука.
Тісто — в’язка маса
різної густоти з борошна, замішаного на воді, молоці, часто з додаванням
дріжджів, цукру, яєць, масла.
— Що ж можна випікати з
борошна?
Хліб Бублики Книші
Паляниці Пиріжки Калачі
Буханці Пампушки
Перепічки
— Акторам треба багато працювати над роллю. Аби робота була легшою, попрацюймо над словами, які зустрічаються в тексті.
— Акторам треба багато працювати над роллю. Аби робота була легшою, попрацюймо над словами, які зустрічаються в тексті.
Прокинувся ------
брався ------ знайшов ------ обмолотив ----- приніс ------ замісив ------
посадив ------ спік------- вийняв ------ поклав
— До кого з героїв можна віднести цю групу слів?
— До кого з героїв можна віднести цю групу слів?
— Повторіть ланцюжок
слів з пам’яті.
-Подумайте, чому
герої мають такі імена
- Як про це сказано в
тексті?
— В яку пору року
відбуваються події?
-Підтвердьте свої
відповіді рядками з тексту.
— Прочитайте, чим
займався півник.
— Яку відповідь давали
кожного разу мишки на прохання півника допомогти?
— Виберіть речення, які
читаються з питальною інтонацією. -Хто з героїв читає ці речення?
— Знайдіть рядки, які
допомагають нам зрозуміти, що мишенята хочуть їсти пиріжки.
— Знайдіть слова в
тексті, з яких можна зробити висновок, що мишенята теж були зайняті протягом дня
.— Який епізод казки
вам найбільше сподобався?
Відгадайте загадки про героїв казки.
Відгадайте загадки про героїв казки.
• Сіреньке, маленьке,
хоч якого кота з місця стягне
.• Всіх я вчасно буджу,
хоч годинника не заводжу.
Виразно прочитайте прислів’я на с. 37. Дайте характеристику головним героям.
Намалюйте героя, на якого ви хочете бути схожими.
Виразно прочитайте прислів’я на с. 37. Дайте характеристику головним героям.
Намалюйте героя, на якого ви хочете бути схожими.
МОЛОДЦІ !
Комментариев нет:
Отправить комментарий