Тема:
Казка «Колосок»
-Любі
діти, сьогодні ми з вами продовжимо роботу над українською народною казкою «
Колосок». Спочатку давайте проведемо мовну розминку
Чистомовка
Ла-ла-ла: Алла
дівчинка мала.
Ли-ли-ли: В гост ми до неї йшли.
Ло-ло-ло: В Алли тісто підійшло.
Ла-ла-ла: Пирогів вона спекла.
Ллє-ллє-ллє: Чаю Аллочка наллє.
Лі-лі-лі: Ось лимони на столі.
Лю-лю-лю: Дуже кисле не люблю.
Ли-ли-ли: В гост ми до неї йшли.
Ло-ло-ло: В Алли тісто підійшло.
Ла-ла-ла: Пирогів вона спекла.
Ллє-ллє-ллє: Чаю Аллочка наллє.
Лі-лі-лі: Ось лимони на столі.
Лю-лю-лю: Дуже кисле не люблю.
Скоромовка
Бабин
біб розцвів у дощ —
Буде бабі біб у борщ.
Буде бабі біб у борщ.
-
Тепер попрацюємо над казкою. Прочитайте стовпчики слів. Прочитайте слово, що називає істоту. Прочитай слово-дію.
Піч ціп
Дрова млин
Тісто зерно
Півник пиріг
Колосок борошно
Обмолотити удосвіта
Дайте
відповіді на запитання:
-
Хто виконував роботу?
-
Що робили мишенята?
-
Хто поніс мішок до млина?
Чи сподобалась вам казка?
Як звали
у казці мишенят? Чому?
Як звали
у казці Півника? Чому?
Хто з героїв казки сподобався найбільше? Чому?
За
що б ви похвалили півника?
Скільки справ умів робити півник?
Щоб
ви порадили мишенятам?
- Чи змінився настрій мишенят протягом казки?
Як саме?
- Як
мишенята відповідали півнику на початку казки? Як у кінці?
-
А чому?
А якщо їм стало соромно, то значить у них є
совість. А той, у кого совість є завжди може виправити свою поведінку і стати
кращим. Треба тільки захотіти.
-Дайте характеристику героїв. Прочитайте слово,про кого так можна сказати?
Півник
Мишенята
слухняний хитрий
стриманий веселий
працьовитий лінивий
справедливий невдячний
умілий неуважний
Давайте
пригадаємо всі події казки.
Ок-ок-ок
– знайшов півник колосок.
Ят
-ят-ят –він покликав мишенят.
Еть-еть-еть
–тут прибігли Круть і Верть.
Ать-ать-ать
– не схотіли працювать.
Ам-ам-ам
– усе зробив Півник сам.
Ав-ав-ав – мишкам пиріжків не дав.
-Вам
шкода мишенят? І мені теж.Адже,
це не добре, що вони лишилися голодними.Давайте
на хвилинку станемо казкарями і змінимо кінцівку казки, щоб вона закінчилася
добре.Що
мав би зробити Півник?Як мали б
повести себе мишенята?
Прочитайте
вислови
1.
Рано прокидатись.
2.
Лінуватись.
3.
До роботи братись
4.
Нероби.
5.
Старатись.
6.
Ледарі.
Виберіть
слова з таблиці, які б залишилися у
нашому класі.
1.
Рано прокидатись.
2.
До роботи братись
3.
Старатись.
Коли
будемо так робити, то будемо гарно навчатись, а всі справи у нас будуть
удаватись.
-
Чого навчила нас ця казка?
Прочитайте
в особах казку з батьками.
Продивіться казочку тут
Комментариев нет:
Отправить комментарий