среда, 1 апреля 2020 г.

02.04.2020 Украинский язык



Тема: Казка «Колосок»
-Любі діти, сьогодні ми з вами продовжимо роботу над українською народною казкою « Колосок». Спочатку давайте проведемо мовну розминку
Чистомовка
Ла-ла-ла: Алла дівчинка мала.
Ли-ли-ли: В гост ми до неї йшли.
Ло-ло-ло: В Алли тісто підійшло.
Ла-ла-ла: Пирогів вона спекла.
Ллє-ллє-ллє: Чаю Аллочка наллє.
Лі-лі-лі: Ось лимони на столі.
Лю-лю-лю: Дуже кисле не люблю.
Скоромовка
Бабин біб розцвів у дощ —
Буде бабі біб у борщ.

- Тепер попрацюємо над казкою. Прочитайте стовпчики слів. Прочитайте  слово, що називає істоту. Прочитай слово-дію.
Піч                                   ціп                                    
Дрова                            млин                                 
Тісто                               зерно
Півник                           пиріг
Колосок                        борошно
Обмолотити                 удосвіта

Дайте відповіді на запитання:
- Хто виконував роботу?
- Що робили мишенята?
- Хто поніс мішок до млина?
Чи  сподобалась вам казка?
Як  звали  у казці мишенят? Чому?
Як  звали  у казці Півника? Чому?
Хто  з героїв казки сподобався найбільше? Чому?
За що б ви похвалили півника?
Скільки  справ умів робити півник?
Щоб ви порадили мишенятам?
-  Чи змінився настрій мишенят протягом казки? Як саме?
-  Як  мишенята відповідали півнику на початку казки? Як  у кінці?
- А чому?
А   якщо їм стало соромно, то значить у них є совість. А той, у кого совість є завжди може виправити свою поведінку і стати кращим. Треба тільки захотіти.
-Дайте  характеристику героїв.  Прочитайте слово,про кого так можна сказати?
 Півник                                          Мишенята     
слухняний                                    хитрий
стриманий                                    веселий
працьовитий                                лінивий
справедливий                              невдячний
умілий                                         неуважний
Давайте пригадаємо всі події казки.
Ок-ок-ок – знайшов півник колосок.
Ят -ят-ят –він покликав мишенят.
Еть-еть-еть –тут прибігли Круть і Верть.
Ать-ать-ать – не схотіли працювать.
Ам-ам-ам – усе зробив Півник сам.
 Ав-ав-ав – мишкам пиріжків не дав.

-Вам шкода мишенят? І мені теж.Адже, це не добре, що вони лишилися голодними.Давайте на хвилинку станемо казкарями і змінимо кінцівку казки, щоб вона закінчилася добре.Що мав би зробити Півник?Як  мали б   повести себе мишенята?
Прочитайте вислови                   
1. Рано прокидатись.
2. Лінуватись.
3. До роботи братись
4. Нероби.
5. Старатись.
6. Ледарі.
Виберіть слова з таблиці, які б залишилися  у нашому класі.  
1. Рано прокидатись.
2. До роботи братись
3. Старатись.
Коли будемо так робити, то будемо гарно навчатись, а всі справи у нас будуть удаватись.
- Чого  навчила  нас ця казка?
Прочитайте в особах казку з батьками.
Продивіться казочку  тут


Комментариев нет:

Отправить комментарий