среда, 8 апреля 2020 г.

10.04.2020 Українська мова


Тема: Світ тварин
-Любі діти, пригадайте тему попереднього уроку. Про що ми вели розмову? Правильно, про свійських та диких тварин. Давайте пограємо в гру «Незавершене речення»:
Тварини, які самі добувають собі їжу, захищаються від ворогів, самі влаштовують собі житло, виводять потомство, називаються...
Тварини, яких розводять люди, годують і захищають їх, будують для них житла, піклуються про їх потомство, називаються...
 З-поміж названих тварин оберіть спочатку свійських, а потім диких: папуга, білка, канарка, черепаха, корова, курка, ведмідь, вівця, заєць, жаба.
Друга гра називається  «Відповідності».
1. З'єднайте назви свійських тварин і те, що від них отримує людина.
Корова           яйця
кури               молоко, сир, масло
вівці               мед
бджоли          шерсть
2. З'єднайте назву тварини і назву її житла.
 Корова           барліг
Ведмідь          хлів
кури              стайня
лисиця         курник
кінь               нора

Відгадайте:
Хто із води виходить сухим?     
 Кого у сани запрягають?          
 Хто боком спить, а лежачи їсть?       
 Хто родиться з бородою?     
 У кого вночі очі світяться?    
 Хто має гребінь на голові?    

 -Узимку і навесні у  диких та свійських тварин народжуються дитинчата. Чи знаєте ви, які у кого дитинчата?
-Дивіться про дитинчат свійських тварин тут та  тут


-Про диких тварин та ії дитинчат дивітьсяя тут
 -Попрацюйте зараз над дитячою народною пісенькою «Два півники» нас.41 та на с. 95

-Чим сподобалась вам пісенька? Який настрій у вас після прочитання пісеньки?
Попробуйте прочитати її виразно, дати клички головним героям.
Прослухайте пісеньку тут

Комментариев нет:

Отправить комментарий