Тема:
Світ тварин
-Любі
діти, пригадайте тему попереднього уроку. Про що ми вели розмову? Правильно,
про свійських та диких тварин. Давайте пограємо в гру «Незавершене речення»:
Тварини,
які самі добувають собі їжу, захищаються від ворогів, самі влаштовують собі
житло, виводять потомство, називаються...
Тварини,
яких розводять люди, годують і захищають їх, будують для них житла, піклуються
про їх потомство, називаються...
З-поміж названих тварин оберіть спочатку
свійських, а потім диких: папуга, білка, канарка, черепаха, корова, курка,
ведмідь, вівця, заєць, жаба.
Друга
гра називається «Відповідності».
1.
З'єднайте назви свійських тварин і те, що від них отримує людина.
Корова яйця
кури
молоко, сир, масло
вівці
мед
бджоли
шерсть
2.
З'єднайте назву тварини і назву її житла.
Корова барліг
Ведмідь хлів
кури
стайня
лисиця
курник
кінь нора
Відгадайте:
Хто
із води виходить сухим?
Кого у сани запрягають?
Хто
боком спить, а лежачи їсть?
Хто
родиться з бородою?
У кого вночі очі світяться?
Хто має гребінь на голові?
-Узимку і навесні у диких та свійських тварин
народжуються дитинчата. Чи знаєте ви, які у кого дитинчата?
-Попрацюйте зараз над дитячою народною
пісенькою «Два півники» нас.41 та на с. 95
-Чим
сподобалась вам пісенька? Який настрій у вас після прочитання пісеньки?
Попробуйте
прочитати її виразно, дати клички головним героям.
Прослухайте пісеньку тут
Комментариев нет:
Отправить комментарий